پارچه مخصوص چاپ سابلیمیشن

پارچه سابلیمیشن چاپ - دارای پلی استر - کوسن - رو مبلی

چاپ سابلیمیشن چاپ بسیار مناسب و ارزان و باکیفیتی برای انواع پارچه می باشد و این نوع چاپ برای پارچه بسیار توصیه می شود.

چاپ سابلیمیشن بر روی تمام پارچه هایی که دو شرط را داشته باشند قابل انجام است:

  1. اول اینکه: پارچه ها حاوی بیش از ۶۰ درصد مواد نفتی یا پلی استری باشد یعنی اینکه هرچه مواد پلی استر در پارچه بیشتر باشد چاپ شفاف تر و بهتر انجام میگیرد.
  2. دوم اینکه: پارچه ها رنگ روشن باشند که چاپ واضح و خوب انجام شود. دراین چاپ قابلیت اینکه رنگ مورد نظر را بر روی پارچه سفید چاپ کنید وجود دارد و توصیه می شود بجای استفاده از پارچه رنگی از رنگ مورد نظر بر کا سطح پارچه استفاده کنید زیرا امکان چاپ بر روی تمام سطح پارچه وجود دارد.

یکسری از پارچه های تست شده برای چاپ که جوابگوی چاپ خوبی بوده است عبارتند از: اسپان، فلامنت، ساتن، شانتون، ریون، حریر، ونیزی، پورش و قواصی است ولی باتوجه به تنوع ترکیبات پارچه ی تولید شده در کارخانه، یکی از بهترین روش ها، تست بر روی پارچه مورد نظر و برری کیفیت آن است.

انواع پارچه چاپ سابلیمیشن

اگر پارچه ی مورد نظر از جنس پنبه باشد احتمال چاپ ضعیف یا اصلا چاپ نشدن بسیار بالا است و یا امکان پاک شدن براثر شستشو وجود دارد و یا در پارچه های کتان و الیاف به علت جذب بالای رنگ چاپ خوبی را تحویل نمی دهد.

چاپ سابلیمیشن دارای رنگ سفید نمی باشد و در نتیجه چاپ بر روی پارچه های تیره و مشکی ممکن نیست. گاهی ممکن است پارچه ای که مورد استفاده قرار گرفته است بر اثر حرارت جمع و یا کوتاه شود و یا کمی تلورانس رنگ داشته باشد برای همین تست پارچه قبل از چاپ نهایی، بسیار حیاتی و ضروری است و اطلاعات خوبی را به شما می دهد.

هر نوع چاپی با هر نوع فرمتی از jpeg و tiff و pdf ویا فایلهای کورل و فتوشاپ قابل چاپ است و با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد چاپ را به تار و پود پارچه منتقل میکند که با شستشو و به مرور زمان از بین نمی رود و از آن جا که ۶ رنگ می باشد رنگها را ۱۰۰ درصد و با کیفیت عالی تحویل می دهد.

دستگاه چاپ روی تیشرت با کیفیت بالا را از وب سایت رسمی ما خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید