دستگاه کپی ریکو aficio 1075

فتو کپی ریکو آفیشیو 1075 - قیمت پرینت پایین
  1. برد پرینتر و اسکنر دارد درنتیجه قابلیت کپی، پرینت و اسکن دارد.
  2. چاپ به تمام سایز کاغذ های تحریر را انجام می دهد.
  3. تعداد کاست های کاغذ ۴ عدد است.
  4. این دستگاه دارای تغذیه اتوماتیک کاغذ است.
  5. سرعتی برابر با ۷۵ برگ در دقیقه را دارد.

ویژگی ها

قادر به انجام طبقه بندی اوراق است.

تجربه هیجان بالا در چاپ دیجیتال

این دستگاه چاپی با سرعت بالا را در اختیار ما قرار می دهد که این سرعت هیچ تاثیری بر روی کیفیت کار نمی گذارد و چاپی با کیفیت لیزری در اختیار است. برد پرینتری که در این وسیله چاپی تعبیه شده است سبب می شود پرینت با قیمتی بسیار پایین تر نسبت به چاپ با پرینتر و کیفیتی مشابه با آن و ابعادی از A6 تا A3 را پوشش دهد که خود این موضوع کپی ریکو ۱۰۷۵ را به یک ابر پرینتر تبدیل می کند و این موضوع بسیار برای انتشارات و دفترفنی مثبت می باشد و به کسب درآمد بیشتر در بخش چاپ پرینت کمک شایانی می کند.

نکته بسیار مثبتی که در این مدل وجود دارد وجود حافظه داخلی آن می باشد که کمک می کند زمانی که شما در حال چاپ یک پروسه چاپی با مشخصات خاصی هستید و برای چاپ خود برنامه های متعددی را به دستگاه کپی استوک داده اید می توانید با یک کلید تمام این پروسه را ذخیره کرده و آن را به حالت اولیه برگردانید، کپی یا پرینت خود را با هر تعداد برگی که مد نظر است بگیرید و دوباره با زدن همان کلید به حالت برنامه ریزی شده برگردید. این قابلیت به ما امکان انجام پرینت و کپی تک برگ را در بین چاپ های تکثیری می دهد.

خرید ریکو آفیشیو ۱۰۷۵

ما می توانیم با این مدل دستگاه در یک لحظه سه دستگاه فتوکپی، پرینتر و اسکنر را هر سه با قابلیت لیزری و تا سایز A3 را در اختیار داشته باشیم در صورتی که اگر به صورت مجزا تصمیم به خرید هریک از این وسایل چاپی به صورت مجزا بگیریم هزینه ای بسیار بالاتر را متحمل می شویم در نتیجه خرید ریکو افیشیو ۱۰۷۵ برای هر مجموعه ای که کار با چاپ و تکثیر دارد بسیار به صرفه و ضروری به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید