دستگاه رنگی کپی مینولتا کونیکا مدل c452

دستگاه سی 452 کپی رنگی
  • دستگاه کپی رنگی مدل ۴۵۲ استوک می باشد.
  • سرعت چاپ ۴۵ برگ در دقیقه است و سایز A6 تا A3 را شامل می شود.
  • فتوکپی ۴۵۲ دارای ۴ کاست کاغذ و دارای ADF است.
  • این دستگاه قابلیت چاپ پشت و رو را دارا می باشد و برروی کاغذ تحریر و گلاسه از گزماژ ۸۰ تا ۲۰۰ گرم چاپ می زند.
  • قابلیت ویژه این می باشد که امکان چاپ از طریق فلش و حافظه است بدون نیاز به کامپیوتر.

به زیبایی رنگین کمان

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا ۴۵۲ یکی از بهترین دستگاه های کپی رنگی موجود در ایران است که برای چاپ های با کیفیت رنگی بر روی انواع کاغذ حتی گلاسه ۲۰۰ گرمی بسیار مناسب و دارای چاپی فوق العاده با کیفیت می باشد. این دستگاه کپی استوک علاوه بر کپی رنگی قابلیت اسکن رنگی و همینطور پرینت رنگی تا سایز A3 را دارد و نیاز کامل یک مجموعه چاپ دیجیتال را تامین میکند. این وسیله قابلیت دریافت مستقیم اطلاعات از طریق فلش را دارا میباشد و برای چاپ اطلاعات نیازی به حضور کامپیوتر نیست که این از مزایای بزرگ این انواع مدل ها میباشد. به این سری، دستگاه های تکثیر رنگی دیجیتال اتلاق میشود که از سرعت بالایی برای چاپ برخوردارند و تقریبا در تمام دفاتر فنی یا حجم کار بالا در حال استفاده میباشد.

ویژگی این دستگاه چیست

قدرت و سرعت این دستگاه بسیار مناسب است که ۴۵ برگ در دقیقه سرعت آن می باشد و دارای کاست های متعدد جهت استفاده کاغذ در سایزهای مختلف است و از ۸۰ تا ۲۰۰ گرم را ساپورت میکند و انواع کاغذ تحریر، کتد، گلاسه و غیره در آن قابل استفاده است و با آن میتوان اقدام به چاپ پوستر، عکس، کاتالوگ، جزوه و هرچیزی که نیاز به کیفیت چاپ بالایی دارد را چاپ کرد.

چاپ دورو و کشیدن کاغذ اصلی بدون دخالت دست و ارایه برنامه چاپی از مزیتهای فوق العاده آن است و مناسب شرکتهای تبلیغاتی و دفتر فنی و چاپخانه ها است. فروشگاه پارسا این دستگاه ها را پس از جنرال سرویس کامل و رفع ایرادهای احتمالی در اختیار مشتریان محترم قرار میدهد که در آینده احتمال بروز مشکل به حداقل برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید