دستگاه کپی تکثیر لیزری ریکو mp8000

دستگاه کپی تکثیر لیزری ریکو mp8000 هیولای دیجیتال
  • این دستگاه ظرف ۲۰ ثانیه گرم و در مدت ۳۰ ثانیه اولین کپی را تحویل می دهد.
  • سایز کاغذ های قابل استفاده از سایز A6 تا A3 می باشد.
  • این دستگاه پشت و رو زن و تغذیه کننده اتوماتیک کاغذ دارد.
  • دارای ۴ کاست کاغذ مجزا می باشد.
  • سرعت چاپ ۸۰ برگ در دقیقه است.

ویژگی ها:

  1. امکان چاپ پرینت لیزری با کیفیت ۱۲۰۰ dpi.
  2. امکان اسکن لیزری تا سایز A3 با کیفیت ۱۲۰۰ dpi.
  3. امکان ارسال فکس را دارا می باشد.

هیولای دیجیتال

دستگاه فتوکپی دیجیتالی لیزری ریکو مدل ام پی ۸۰۰۰، یکی از کامل ترین وسیله های تکثیر حال حاضر در ایران است و از مدل های تکمیل شده سری دستگاه های افیشیو می باشد که به نحوی طراحی شده که گیر کاغذ کمتر و کیفیت بالاتری از مدل های قدیمی داشته باشد و در نهایت تلاش شده ظاهری زیبا تر و شکیل تر ارائه شود.

کپی ریکو ام پی ۸۰۰۰ دارای سرعت چاپ فوق العاده ۸۰ برگ در دقیقه می باشد که انتظار برای دریافت یک برگ را به کمتر از ثانیه کاهش می دهد و برای اصنافی که تمایل به صرف کمترین زمان برای راه اندازی مراجعین خود را دارند دستگاهی بسیار مناسب است. این وسیله به صورت استوک وارد ایران می شود یعنی این مدل زمانی که در اروپا یا آمریکا و یا حتی آسیا مقداری کارمی کند به دلیل طرح های تشویقی که از جانب شرکت های تولید کننده ماشین های اداری با آن ها ارائه می شود، این مدل را با مدل بروزتر و آکبند تعویض می کنند و این دستگاه ها وارد کشور هایی از جمله ایران می شود که ارازنتر میباشد و درعین حال درحد نو است.

قوی، زیبا، باکیفیت

این دستگاه کپی استوک به وسیله تکنسین های کار بلد مجددا سرویس، بازبینی و رفع ایراد می شوند که به این کار جنرال سرویس می گویند که کاری زمان بر و پرهزینه است زیرا دستگاه کاملا بایستی باز شده، کاملا چک شود و در صورت نیاز قطعه ای تعویض گردد و سپس مجددا جمع شود که شرکت ما برای راحتی بیشتر مشتریان خود و ارائه دستگاهی مطمئن تر این کار را به هزینه خود برای تمامی مشتریانش انجام می دهد. به امید این که کار با محصولات این مجموعه باعث رضایت خاطر مشتریان عزیزمان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید