دستگاه چاپ سابلیمیشن انواع لیوان

دستگاه چاپ سابلیمیشن بر روی لیوان های مختلف - قابل حمل و جابجایی

قبلا هم دستگاه های چاپ لیوان سابلیمیشن و دستگاه چاپ روی تیشرت را به شما معرفی کرده بودیم و حالا محصولی جدید تر با قابلیت بیشتر را در این عرصه به شما معرفی خواهیم کرد.

این دستگاه از سری های جدید دستگاه های چاپ سابلیمیشن بر روی لیوان است. دستگاه های پرس حرارتی سابلیمیشن بر روی لیوان، اندازه های بسیار کوچکی دارند و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشند. این مدل پرس حرارتی لیوان هم از این قاعده مستثنی نیست و ابعاد آن بسیار جمع و جور می باشد.

اگر میخواهید با نحوه چاپ روی لیوان و انواع آن آشنا شوید مقاله زیر را بخوانید.

قسمت های مختلف دستگاه پرس حرارتی جدید لیوان

این دستگاه دارای یک صفحه نمایشگر دیجیتال است که بر روی دستگاه تعبیه شده است و وظیفه ی آن نشان دادن میزان حرارت موجود در داخل دستگاه و نشان دهنده زمانی که بابت چاپ و پرس لیوان گذشته است. همچنین از طریق همین صفحه نمایشگر که صفحه کنترل دستگاه هم می باشد می توان میزان حرارت و مقدار زمان لازم برای انجام چاپ را تنظیم کرد. همچنین این دستگاه دارای دکمه اضطراری است که برای مواقع حساس با فشار این دکمه تمام فعالیتهای دستگاه متوقف می شود و باعث ایمنی بالاتر هنگام کار با این دستگاه می شود.

تفاوت اصلی این مدل با مدل های دیگر چیست؟

مهمترین قسمت تشکیل دهنده این دستگاه که تفاوت اصلی آن با دیگر مدلهای چاپ لیوان است قسمت محفظه ی مربوط به قرار گرفتن لیوان می باشد که در مدلهای قبلی این محفظه ثابت شده و غیر قابل تغییر بود بنابراین لیوان های با ابعاد خاص و مشخصی داخل آنها قرار میگرفت و تا حدودی دایره انتخاب کاربر را محدود میکرد ولی در این مدل دستگاه یک طرف محل قرار گرفتن لیوان همان بخش دیواره ی دستگاه است و بخش دیگر یک اهرم افقی است که قابلیت کم و زیاد شدن طوا آن وجود دارد و پس از قرار گرفتن لیوان در غلاف آن میتوان با حرکت دادن این اهرم و کم یا زیاد کردن آن محفظه را با اندازه لیوان متناسب کرد و از لیوان های با ابعاد متنوع تری در این دستگاه استفاده کرد.

محصولات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید