دستگاه سابلیمیشن چاپ لیوان ۵ تایی

مخزن قرار گیری مناسب لیوان در دستگاه سابلیمیشن لیوان ۵ تایی

مشخصات کلی دستگاه سابلیمیشن چاپ لیوان ۵ تایی

این دستگاه برای چاپ بر روی لیوان طراحی شده با این تفاوت که دارای ۵ مخزن قرارگرفتن لیوان است که برروی یک سطح به یک دیگر متصل است و لیکن هر کدام دارای برد کنترل کننده جداگانه می باشد و امکان چاپ بر روی ۵ لیوان به طور همزمان را به ما می دهد و به این شکل در وقت و هزینه صرفه جویی می کند.

ویژگیهای دستگاه سابلیمیشن چاپ لیوان ۵ تایی:

از ویژگی بارز این دستگاه امکان چاپ ۵ لیوان به طور همزمان ولیکن با شکل ها و رنگ های متفاوت می باشد. دستگاه چاپ روی لیوان ۵ تایی دستگاهی است مختص چاپ بر روی لیوان در تعداد بالا و از لحاظ اساس کار مشابه دستگاه چاپ سابلیمیشن لیوان تکی است با این تفاوت که در این مدل ۵ مخزن قرار گرفتن لیوان به همراه ۵ برد جداگانه است که هر برد مسئول کنترل فشار و دمای مربوط به یک مخزن لیوان است که می تواند به صورت جداگانه عملیات چاپ بر روی هر لیوان را انجام دهد.

این انواع برای کسانی که تمایل به تولید لیوان در تعداد بالا دارند بسیار مناسب است و با توجه به درخواست بالای لیوان های نقش دار، تولید این دستگاه می تواند بسیار سود آور و باصرفه باشد و بسیار مناسب برای درآمد زایی از یک کار تخصصی بر روی یک محصول خاص می باشد. امروزه این لیوان های طرح دار تقریبا بر روی میز کار هر شخص و در منزل وجود دارد و طرح های قشنگ و با کیفیت جذابیت این محصول را بسیار بیشتر می کند.

دستگاه چاپ بر روی لیوان های سری

لیوان های ماگ از معروف ترین اقلام لیوان است که چاپ بر روی آن ها به خوبی می نشیند و ظاهری شکیل ایجاد می کند و از پر طرفدارترین محصولات چاپ سابلیمیشن است و بالطبع تنوع چاپی فراوانی هم دارد که از طرح های مختلف زیادی می توان استفاده کرد. کار کردن با این مدل بسیار ساده است و هرکسی بدون نیاز به تجربه ی قبلی و یا مهارت خاصی میتواند کار کردن با آن را فراگیرد. دستگاه چاپ سابلیمیشن ۵ تایی لیوان یک دستگاه تکثیر لیوان با قابلیت کنترل تک به تک هر لیوان است.

برای دیدن مدل های بیشتر دستگاه چاپ روی تیشرت به صفحه محصولات مربوطه بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید