دستگاه سابلیمیشن صفحه تخت پرس حرارتی ۴۰*۴۰

پرس حرارتی و انواع آن

پرس حرارتی مخصوص انتقال چاپ های انجام شده بر روی کاغذهای مخصوص سابلیمیشن و توسط جوهرهای مخصوص اینکار است که توسط این پرس بواسطه ی حرارت و فشار بر روی انواع اجسام تخت منتقل می شود. این پرس ها در ابعاد مختلف ساخته می شوند که براساس ابعادی است که محل چاپ را پوشش می دهد و در انواع نیمه اتوماتیک، کشویی، متحرک و پنوماتیک طبقه بندی می شود. این دستگاه ها از مدل های خانگی کوچک تا بزرگ و صنعتی ارائه می شود.

مشخصات فنی دستگاه پرس حرارتی ۴۰*۴۰

این مدل از پرس حرارتی یا پرس سابلیمیشن به علت ابعاد صفحه ی آن به نام ۴۰*۴۰ معروف است که منظور صفحه ی پرس با طول و عرض ۴۰ سانتی متر است و از یک دستگیره برای بالا بردن و پایین آوردن صفحه ی رویی پرس وجود دارد و یک فلکه ی محکم کننده دو صفحه بر روی هم و یک صفحه ی زیرین که مدیا بر روی آن قرار میگیرد و همچنین صفحه نمایشگر دیجیتال که نشان دهنده مقدار زمان و حرارت بین دوصفحه در زمان پرس می باشد و از طریق این صفحه میتوان این دو پارامتر را کم یا زیاد کرد.

دستگاه پرس حرارتی ۴۰*۴۰ ابعادی تقریبا خانگی دارد و قابل جابجایی است و دو صفحه بطور عمود بر روی هم قرار می گیرند و قابلیت چرخش به اطراف یا جلو وعقب رفتن صفحه ی زیرین وجود ندارد و فقط برای چاپ بر روی اجسام صفحه تخت مانند تی شرت، پارچه، پازل، کاشی، قاب موبایل و هر جسمی که تخت باشد و ابعاد آن مناسب با این دستگاه باشد. انواع دستگاه چاپ روی تیشرت را مشاهده کنید.

حرکت پرس در این دستگاه دستی می باشد و ابعاد چاپ در آن ۳۸*۳۸ سانتی متر و وزن دستگاه ۳۱ کیلوگرم می باشد و با برق خانگی قابل استفاده است. از این دستگاه می توان برای انتقال چاپ سابلیمیشن و یا پرس لیبلهای برش خورده توسط کاترپلاتر استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید