دستگاه سابلیمیشن سه بعدی

دستگاه سابلیمیشن دارای قابلیت چاپ سه بعدی

این دستگاه از لحاظ نحوه کارکرد بسیار مشابه مدل های دیگر است با این تفاوت که در این دستگاه محفظه ای برای دربر گرفتن مدیا ها ایجاد شده که این محفظه با ایجاد حالت وکیوم باعث چسبیدن کاغذ به کل سطح جسم می گردد تا قابلیت چاپ بر روی تمام سطوح ایجاد می کند.

ویژگی های دستگاه سابلیمیشن سه بعدی :

چاپ بر روی سطوح منحنی و قوس دار و چاپ کامل بر روی کل سطح امکان پذیر است. (فول چاپ)

دستگاه سابلیمیشن انواع مختلف دارد که یکی از جدید ترین انواع آن مدل سه بعدی می باشد که فرق اصلی آن با مدل های صفحه تحت این است که با این دستگاه به راحتی می توان بر روی سطوح قوس دار و یا منحنی نیز چاپ زد که نیاز به مسطح بودن سطح چاپ مورد نظر نیست.

این قابلیت برای لبه ی بشقاب و پیش دستی و تمام سطح قاب موبایل بسیار کاربرد دارد و با این دستگاه به راحتی می توان بر روی کل سطح مورد نظر چاپ زد که بسیار مورد توجه و اقبال مشتریان است خصوصا در رابطه با قاب های موبایل و لیوان این قابلیت اثرگذار است.

کارکرد دستگاه سابلیمیشن ۳D

اساس کار این مدل با انواع قبلی بسیار شبیه است به جز این که در این مدل وکیومی وجود دارد که باعث چسبیدن کامل کاغذ مخصوص چاپ سابلیمیشن به تمام سطح مدیای مورد نظر می شود و با این قابلیت تمام سطح جسم را چاپ می زند و برای این کار یک مخزن ایجاد شده که کاملا بسته می شود که بتوان در آن عملیات مکش ایجاد شود برای همین از لحاظ ظاهری کمی با مدل های قبلی متفاوت می باشد ولی از لحاظ کیفیت چاپ با هم فرقی ندارند.

دستگاه سه بعدی نسل جدید دستگاه های سابلیمیشن است که پس از اقبالی که از مدل های قبلی صورت گرفت این نمونه وارد بازار شد و خیلی سریع جای خود را در بین محصولات پر طرفدار باز کرد و توانست قابلیتی جدید در صنعت چاپ سابلیمیشن ارایه دهد که طبیعتا باعث افزایش قیمت این محصول نسبت به محصولات قبلی می شود که مشتریان خاص خود را دارد و استفاده از این قابلیت دست اپراتور را برای ایجاد طرح های متنوع تر و جذاب تر و استفاده از سطح رنگی بیشتر باز تر می گذارد که خود باعث اضافه شدن طیف جدیدی از مشتریان می گردد.

پارسا پرینت ارائه دهنده انواع دستگاه چاپ روی تیشرت است که با مراجعه به صفحه مربوطه که لینک آن را برای شما قرار داده ایم می توانید مدل دلخواه و مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

محصولات پر بازدید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید