دستگاه سابلیمیشن دوکاره

دستگاه کپی تکثیر لیزری rico mp8000 - ظاهری زیبا و شکیل

معرفی دستگاه سابلیمیشن دوکاره

یکی دیگر از انواع دستگاه های سابلیمیشن دستگاه دوکاره سابلیمیشن چاپ تی شرت و لیوان است دو محصولی که هم مدل های زیادی در بازار دارند و هم طرفداران زیادی، بنابراین بسیار پرکاربرد و بدرد به خورمی باشد. برای کسانی که تصمیم دارند با یک هزینه ی اندک شروع به درآمد زایی کنند و می خواهند که به تلاش زیادی برای جذب مشتری نیاز نداشته باشند این وسیله یک گزینه ی ایده آل است.

این دستگاه از دو قسمت تشکیل شده است که قسمت اول شامل دو صفحه تخت که بر روی هم قرار می گیرند و توسط یک دسته جک دار بر روی هم قفل می شوند که ابعاد این دو صفحه ۴۰ در ۶۰ سانتی متر است و همچنین یک صفحه کنترل دیجیتالی که وظیفه تنظیم گرما و فشار را دارد و هم برای صفحه تخت و کار با پارچه و تیشرت و غیره استفاده می شود و هم کنترل کننده بخش لیوان است وقتی که توسط رابط های مخصوص به این دستگاه متصل می شود. قسمت دوم محفظه گرد مخصوص لیوان است که از یک صفحه منحنی که توسط گیره ای بهم متصل می گردند تشکیل شده که لیوان را دربر می گیرد و با اتصال یه بخش اول حرارت و مقدار فشار آن توسط نمایشگر دیجیتال کنترل می شود.

مشخصات دستگاه سابلیمیشن دوکاره:

  • این محصول مناسب چاپ سابلیمیشن بر روی پارچه، تیشرت، کوسن، پازل، پرچم، شال و لیوان است که این کار را توسط دو قسمت مخصوص لیوان و مخصوص پارچه انجام می دهد.
  • ابعاد چاپ قابل انجام ۴۰ در ۶۰ سانتی متر است که این اندازه حداکثر سایز چاپی است که این دستگاه به ما می دهد.

ویژگی های دستگاه سابلیمیشن دوکاره:

از ویژگی های این مدل می توان به پر کاربرد بودن محصولات تولیدی آن و ارزانتر بودن قیمت آن نسبت به انواع دیگر سابلیمیشن اشاره کرد.

این دستگاه برای چاپ روی دو محصول رایج طراحی شده است و طیف گسترده ای از مشتریان را شامل می شود ضمن این که هزینه ی یک دستگاه ۶ یا ۸ کاره را نیز در بر نمی گیرد، پس بسیار مناسب یک کارآفرینی کم هزینه است.

انواع دستگاه چاپ روی تیشرت را در این صفحه از بازرگانی پارسا مشاهده کنید.

محصولات مشابه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید