تیشرت مخصوص چاپ سابلیمیشن

انواع مختلف تی شرت سابلیمیشن چاپ

مهم ترین و پرکاربردترین و رایج ترین استفاده از چاپ سابلیمیشن چاپ رو تیشرت است که تنوع بالایی دارد و در سطح کلان در بازار وجود دارد و مورد استفاده قرار میگیرد از آنجا که این چاپ بر اثر شستشو و مرور زمان پاک نمی شود بنابراین جای خاصی در صنعت پوشاک خصوصا تی شرت باز کرده است.

تی شرتهایی که میتوان بر روی آنها چاپ سابلیمیشن زد حتما باید ۶۰% به بالا از پلی استر تشکیل شده باشند که امکان نگهداری رنگ را داشته باشند و بر همین اساس تیشرتهای مخصوص چاپ تولید می شود که المانهای لازم برای یک چاپ با کیفیت را داشته باشد.

انواع تی شرت های سابلیمیشن

تی شرتهای قابل چاپ امروزه تنوع زیادی دارند که چند مورد پرطرفدار آن را برای شما نام می بریم:

  1. تیشرت مردانه یقه گرد جنس اسپان: جنسی از اسپان دارد و شامل ۶۰ درصد پلی استر و ۴۰ درصد پنبه است و برخلاف طبیعت اصلی اسپان که بسیار لخت است این جنس ایستایی بالایی دارد و کیفیت قابل توجهی و چاپ با کیفیت بالا بر روی آن می نشیند. این مدل تی شرت از S تا XXL سایزبندی دارد.
  2. تی شرت مردانه یقه گرد و یقه هفت جنس ملانژ: جنس ملانژ است و طوسی رنگ می باشد و از ۶۰% پلی استر و ۴۰% پنبه تولید شده و چاپ بخوبی بر روی آن می نشیند و از S تا XXL سایز بندی دارد.
  3. تیشرت مردانه بدون آستین جنس اسپان: این مدل از اسپان بوده و بسیار مناسب فعالیتهای ورزشی است و از S تا XXL سایزبندی دارد.
  4. تی شرت ورزشی فلامنت: جنس از فلامنت است و حالت ایستائی کمتری دارد و مناسب فعالیتهای ورزشی است و دارای رنگ بندی می باشد و از S تا XXL سایزبندی دارد.
  5. تیشرت پاییزه رگلان: جنس این تی شرت ملانژ است و از رنگ طوسی و استین مشکی برای فصول سردتر تولید شده است و در رنگهای طوسی و مشکی و از S تا XXL سایزیندی دارد.
  6. تی شرت مردانه یقه دار جودون: جنس از جودون بوده و یقه دار است و رنگ بندی دارد که برای رنگهای تیره بهتر است از طرح های تیره تر استفاده شود تا چاپ معلوم باشد از S تا XXL سایزیندی دارد.
  7. تیشرت زنانه یقه گرد اسپان: این تی شرت از جنس اسپان و با طراحی ظریف تر مخصوص خانمها تولید میشود سفید رنگ بوده و از S تا XL سایزبندی دارد.
  8. تاپ بند دار زنانه: این تاپ از جنس اسپان، سفید رنگ و از S تا XL سایزبندی دارد.
  9. تی شرت رکابی زنانه: این نوع از اسپان بوده و سفید رنگ است و از S تا L سایزبندی دارد.
  10. تیشرت بچگانه اسپان: نوع این پارچه اسپان بوده و سفید رنگ است و از در سایزهای ۲، ۳، ۴، ۵ موجود است.
  11. سوئیشرت کلاه دار ملانژ: این سوئیشرت مخصوص فصول سرد می باشد و جنس آن از ملانژ است و به رنگ طوسی می باشد و از S تا XXL سایزبندی دارد.
  12. سوئیشرت بدون کلاه: این سوئیشرت مخصوص فصول سرد است و جنس آن از درس است و طوسی رنگ می باشد و از S تا XXL سایزبندی دارد.

دستگاه چاپ روی تیشرت را با بهترین کیفیت از پارسا پرینت بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید