بشقاب چاپ سابلیمیشن

بشقاب مناسب چاپ با دستگاه سابلیمیشن

بشقاب بکی از اقلام پرمصرف و پرطرفدار چاپ سابلیمیشن است که جلوه تزئینی زیبایی ایجاد میکند و فضای منزل یا محل کار شما را بسیار جذاب می کند و بعنوان هدیه و یادگاری بسیار گزینه ی مناسبی می تواند باشد. بشقاب نیز مانند بقیه اقلام چاپی دارای انواع مختلفی است که در اینجا چند نمونه را معرفی می کنیم. لازم بذکر است بشقاب های ارائه شده صرفا جنبه تزئینی دارند و قابل استفاده بابت غذا خوردن و مصارف مشابه نمی باشند و کلیه این مدلها با پایه ی نگهدارنده تحویل می گردد.

شما می توانید برای تهیه دستگاه چاپ روی تیشرت در انواع مختلف و با کیفیت به صفحه محصولات ما مراجعه کنید.

انواع بشقاب های مناسب برای چاپ سابلیمیشن

  1. بشقاب مدل خاطره: این بشقاب دارای حاشیه ی طلایی رنگ با نقوش زیبا است و جنس آن از چینی و ابعاد چاپ در مرکز آن ۱۵ سانتی متر می باشد. وزن بشقاب ۴۶۰ گرم و قطر آن ۲۴ سانتی متر است و با پارچه نمدار قابل تمیز کردن است.
  2. پیش دستی پرشیا: کمی از بشقاب کوچکتر است دارای زمینه سفید رنگ و دور آن طلایی و سرمه ای رنگ است. جنس آن از چینی و ابعاد چاپ در وسط آن ۹ سانتی متر است. وزن پیش دستی ۳۶۰ گرم و قطر آن ۲۰ سانتی متر است.
  3. بشقاب مدل صدف: این بشقاب از جنس چینی است و سفید رنگ با نقوش زیبا است و دور آن دایره ی طلایی رنگ دارد. این بشقاب از دیگر مدلها روشن تر بوده و چاپ بسیار زیبایی را ارائه می دهد. ابعاد چاپ مرکز آن ۱۵ سانتی متر است. وزن بشقاب ۴۶۰ گرم و ضخامت آن ۲۴ سانتی متر است و با پارچه نمدار قابل نظافت است.
  4. پیش دستی هتلی: این مدل پیش دستی ها مشابه پیش دستی های مورد استفاده در هتلها می باشد و کاملا سفید و بدون طرح ونقش است و بعلت کوچکتر بودن ارزانتر و به صرفه تر هستند. ابعاد چاپ در آنها ۹ سانتی متر است و وزن آن ۳۶۰ گرم و جنس آن چینی و قطرش ۲۰ سانتی متر است. این پیش دستی در جعبه مخصوص و با پایه ارائه می شود.
  5. بشقاب جنس مینا: این بشقاب چینی و دارای حاشیه ی رنگی و نقش دار است و ابعاد چاپ داخل آن ۱۵ سانتی متر و وزن آن ۴۶۰ گرم و قطر آن ۲۴ سانتی متر است
  6. بشقاب هتلی: مشابه بشقاب های هتل ها می باشد چینی کاملا سفید رنگ با ابعاد چاپ ۱۵ سانتی متر و قطر ۲۴ سانت با وزن ۴۶۰ گرم و مناسب میهمانان VIP است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید