همان طور که می دانید چاپ بر روی اشیاء بسیار متداول شده و طرفدار دارد و از نقوش زیبایی برای اجسام استفاده می شود که این کار را چاپ سابلیمیشن می گویند که با پرینتر و پرس و رنگ و کاغذ مخصوص به خود انجام می شود. یکی از انواع محبوب چاپ سابلیمیشن چاپ بر روی لیوان هایی بنام ماگ است که لیوان هایی استوانه ای و دسته دار هستند و به لطف این صنعت دارای نقوش زیبایی بر روی خود هستند.

امروز با توجه به این که این نوع چاپ وارد خانه ها شده و در دسترس همه قرار دارد امکان چاپ هر تصویر و متن دلخواهی را ممکن کرده است. لیوان های ماگ برای چاپ سابلیمیشن حتما باید دو خصوصیت را دارا باشند اول این که باید سرامیکی باشند و دوم باید کوتینگ شده باشند.

انواع لیوان های چاپی

اما حالا کمی به انواع مدل های این لیوان ها در بازار بپردازیم.

  • یکی از پرکاربرد ترین و ساده ترین انواع لیوان ها، لیوان های سرامیکی یک دست سفید رنگ است که امکان چاپ بر روی دور تا دور لیوان بغیر از ۱٫۵ سانتی متر از دو طرف دسته وجود دارد. این مدل لیوان مناسب هر نوع چاپ و هر مشتری می باشد و دست ما را برای انتخاب نحوه چاپ باز میگذارد.
  • یکی دیگر از انواع لیوان، لیوان های رنگی است به این شکل که سطح بیرونی لیوان مانند ماگ های ساده سفید رنگ است ولی داخل لیوان و دسته ی آن رنگی است که چاپ بر روی سطح سفید بیرونی انجام میشود.
  • یک نوع دیگر از انواع لیوان ها، لیوان جادویی می باشد که نام تجاری این لیوان است و نام فنی آن لیوان حرارتی است که این لیوان سطح بیرونی کاملا مشکی دارد و آغشته به مواد شیمیایی حساس به دما است و وقتی چاپ بر روی این سطح انجام میشود هنگامی که لیوان سرد است هیچ تصویری دیده نمیشود و زمانی که آب یا چایی گرم داخل لیوان میریزیم کم کم سطح بیرونی سفید شده و تصویر مشخص می شود. این لیوان بسیار جذاب و برای مناسبت ها و سوپرایز دوستان بسیار مناسب است.
  • از انواع دیگر لیوان ها می توان به لیوان های قلبی که دسته آن ها به شکل قلب است و یا لیوان های جادویی رنگی که تفاوتشان با لیوان های جادویی معمولی رنگی بودن داخل و دسته آن ها است و همچنین لیوان های قاشق دار نام برد.

آیا به دنبال یک دستگاه چاپ روی تیشرت با کیفیت عالی هستید؟ به صفحه محصولات ما مراجعه کنید و از بین مدل های متنوع یک نوع مخصوص کار خود را برگزینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید