تمامی دستگاه های کپی با توجه به مدل ها و عملکردی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه شود این است که هنگام خرید دقت کنید که دستگاه تمام قابلیت های مد نظر شما را دارد و به کسب در آمد شما کمک می کند.

هنگام خرید دستگاه فتوکپی باید چه نکاتی را در نظر داشت؟

برای تهیه یک دستگاه تکثیر مناسب کسب و کار خود، نکات زیر را به دقت در ذهن خود بسپارید:

۱٫نیاز شما یک دستگاه همه کار است یا خیر؟

آیا علاوه بر گرفتن کپی، شما نیاز دارید که از دستگاه به عنوان پرینتر، اسکن و فکس نیز استفاده کنید؟ اگر چنین است خرید دستگاه های چند کاره به شما پیشنهاد می شود زیرا که در هزینه های شما به میزان چشمگیری صرفه جویی خواهد شد و دیگر نیازی به خرید هر یک به صورت جداگانه نخواهید داشت.

۲٫اندازه کاغذی که مد نظر شما است را مدیریت می کند یا خیر؟

کاغذ ها در اندازه های مختلفی وجود دارند که دستگاه ها باید قابلیت مدیریت هر یک از آن ها را داشته باشند. بنابراین اگر شما نیاز دارید که کاغذ ها در اندازه های مختلف را کپی کنید به شما توصیه می شود که قبل از خرید این نکته را در ذهن خود داشته باشید.

۳٫به کنترل کردن کپی های انجام شده خود نیاز دارید یا خیر؟

اگر تمایل دارید که هزینه های انجام کپی را بین دپارتمان ها و یا کارمندان خود تقیسم کنید باید دستگاه کپی استوک را تهیه کنید که توسط آن بتوان مدیریت های لازم را در این زمینه را انجام داد. در این گونه دستگاه ها برای هر شخص کد هویتی در نظر گرفته می شود و افراد باید با استفاده از کد شغلی خود اقدام به گرفتن فتوکپی کنند و در مجموع به شما کمک می شود که هزینه های خود را دقیق تر مشخص کنید.

همچنین در مقاله ای به صورت جداگانه نکات خرید دستگاه فتوکپی ارزان برای شما بیان شده است، با مراجعه به صفحه مربوطه اطلاعات خود را در این زمینه بیشتر افزایش دهید تا بتوانید یک خریدی کاملا مناسب را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید