دستگاه سابلیمیشن چاپ پارچه عرض ۱۲۰*۱۰۰

پرس حرارتی سابلیمیشن دومیز- پارساپرینت

مشخصات فنی دستگاه سابلیمیشن چاپ پارچه عرض ۱۲۰*۱۰۰

  • حداکثر عرض چاپ در این مدل ۱۰۰*۱۲۰ سانتی متر است.
  • این دستگاه دارای دو سینی مجزا است که در زمان انجام کار توسط یک سینی می توان سینی دیگر را آماده برای چاپ نمود تا از اتلاف وقت جلوگیری شود.
  • این دستگاه از سیستم فشار پنوماتیک استفاده می کند که استفاده از کمپرسور هوا را ضروری می سازد.
  • دارای صفحه نمایشگر دیجیتال برای کنترل دما، زمان و فشار است.
  • محدوده زمانی از ۰ تا ۶۰ ثانیه است.

ویژگی های دستگاه چاپ پارچه ۱۰۰ در ۱۲۰

  • دستگاه چاپ روی تیشرت – کوسن- پارچه- روتختی- پازل و ….
  • امکان چاپ مداوم بدون توقف بوسیله دو سینی موجود.
  • دارای دکمه قطع اضطراری می باشد.

توضیحات تکمیلی در مورد دستگاه چاپ پارچه ۱۰۰ در ۱۲۰

همان طور که میدانید دستگاه سابلیمیشن تقریبا بر روی هر چیزی چاپ می کند که ابتدا در ایران این چاپ بر روی تی شرت بسیار شهرت پیدا کرد و بعد از آن نوبت به چاپ لیوان و بشقاب رسید و در ادامه دیگر محصولات مانند پازل، روسری، جاکلیدی، کاشی، کوسن و هزاران اشیاء دیگه مطرح شدند که همه ی آن ها توسط دستگاه های چندکاره یا تک کاره سابلیمیشن چاپ می شدند که عرض آنها از سایزA3 بیشتر نبود.

ولیکن کم کم چاپ سابلیمیشن بر روی پرده، پارچه و کاغذ دیواری مطرح شد که یکی از دلایل عمده آن ارزانتر تمام شدن قیمت چاپ انجام شده می باشد و این موضوع بسیار پرطرفدار شد و فقط یک مشکل وجود داشت اینکه عرض چاپ انجام شده بسیار بزگتر از A3 بود.

پس از این نیاز ورود دستگاه های پرس سابلیمیشن با عرض بالا قوت گرفت و به بازار ایران ارائه شد تا امکان چاپ عریض برای توپ های پارچه یا پرده فراهم گردد و امروزه در ایران و دنیا استفاده از سابلیمیشن برای چاپ روی پرده، پارچه، پارچه مبلی، کاغذ دیواری و تمام اجسام صفحه تختی که عرض آن ها زیاد است بسیار پرکاربرد است.

نحوه کار این مدل با دستگاه های کوچک زیاد متفاوت نیست تنها در بخشی از قسمت ها مانند این که در چاپ عریض نیاز به چاپگر عریض هم هست که از پلاترهای عریض با هد اپسون یا از دستگاه های لارج فرمت اکوسالونت استفاده می کنند و عموما مدیا و کاغذ در چاپ های عریض به صورت رول می باشند تا شیت.

از دیگر محصولات ما هم دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید